تحریریه سیس نی نی
1 نظر

ترکیب رنگ مناسب برای سیسمونی دخترانه

ترکیب رنگ مناسب برای سیسمونی دخترانه

رنگ اتاق کودک به دلیل اینکه بیشترین تاثیر را بر حالت احساس و شخصیت کودک دارد


رنگ اتاق کودک به دلیل اینکه بیشترین تاثیر را بر حالت احساس و شخصیت کودک دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. علم روانشناسی رنگ ها، تاثیر انواع رنگ های مختلف را بر رفتار انسان بازگو می کند. علاوه بر این، سیسمونی نوزاد در کنار یک چیدمان خاص و طراحی زیبای اتاق است که می تواند دیده شود. در واقع همه این موارد به یکدیگر وابسته هستند.

تاثیر رنگ ها بر روی روان کودک

تاثیر رنگ ها بر روی روان کودک

 

رنگ ها به دو دسته گرم و سرد تقسیم بندی می شوند:

رنگ های گرم که شامل زرد، نارنجی، قرمز و صورتی هستند، معمولاً کودک شما را پر انرژی کرده و ذهن وی را فعال می‌ کنند. در واقع، این رنگ ها فضا را برای کودک بزرگ جلوه داده و احساس امنیت را در او پرورش می ‌دهند. اما از طرف دیگر استفاده از این رنگ ها برای طراحی و سیسمونی نوزاد آرامش بخش نبوده و برای خواب مناسب نیستند. به ویژه این که تاثیرات رنگ های گرم بر روی کودک بسیار زیاد هستند و سبب بی خوابی و یا بدخوابی در او می شوند.

رنگ های سرد که شامل آبی، سبز، بنفش، سفید و قهوه ای هستند، برخلاف رنگ های گرم، فضا را برای کودک آرام و ساکت می کنند. اما اگر در استفاده از این رنگ ها برای طراحی و تزیین سیسمونی نوزاد زیاده‌ روی شود، ممکن است باعث ایجاد حس افسردگی و دلتنگی در کودک شوند.

انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر یکی از لذت بخش ترین کارهای ممکن برای مادران است. شما می توانید از رنگ های خاص و زیبایی که مختص نوزادان دختر هستند، مانند صورتی و کرمی استفاده کنید و یا همچنین از رنگ هایی که میان نوزادان دختر و پسر مشترک هستند، مانند رنگ بنفش بهره بگیرید. در ادامه به برخی از مناسبترین و بهترین رنگ های مناسب سیسمونی نوزاد دختر اشاره شده است

رنگ صورتی برای خرید سیسمونی نوزاد

رنگ صورتی برای خرید سیسمونی نوزاد

 

رنگ ‌صورتی در همه جای دنیا به عنوان یک رنگ دخترانه شناخته می شود. دلیل این امر این است که رنگ صورتی یک رنگ آرامش بخش و احساس برانگیز است. شما می توانید برای انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر خود از رنگ صورتی بهره بگیرید و از آن برای رنگ آمیزی دیوارها و یا خرید سیسمونی نوزاد استفاده کنید. توجه داشته باشید که در به کار بردن رنگ صورتی حد اعتدال را رعایت کنید. زیرا استفاده بیش از حد از آن برای فضایی که کودک در آن حضور دارد موجب افزایش عصبانیت و هیجان کاذب می شود. شما می توانید رنگ صورتی را به سایر رنگ ها مانند سفید اضافه کرده و ترکیبی جذاب و زیبا خلق کنید.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: انتخاب بهترین رنگ برای سیسمونی دختر


ترکیب رنگ خاکستری زرشکی و سفید برای خلق طراحی زیبا در سیسمونی نوزاد

رنگ های سفید، خاکستری و زرشکی زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، ترکیبی فوق العاده زیبا و چشم نواز را ایجاد می‌ کنند. شما می توانید از رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی دیوارها و از رنگ‌ های زرشکی و سفید برای چیدمان و طراحی وسایل داخل اتاق استفاده کنید. به این طریق رنگ های سفید و زرشکی، رنگ خاکستری روی دیوارها را خنثی کرده و ترکیب را چشم نواز می کنند.

طراحی سیسمونی نوزاد دختر با رنگ نارنجی کلاسیک

رنگ نارنجی از رنگ های گرم و رضایت بخش برای نوزاد است که به رشد و شادی کودکان کمک می کند. رنگ نارنجی می تواند ارتباطات اجتماعی کودک را تقویت کند. شما می توانید از رنگ نارنجی برای طراحی و دکوراسیون اتاق کودک و یا سیسمونی نوزاد استفاده کرده و ترکیبی کلاسیک و قدیمی ایجاد کنید. استفاده از طرح کلاسیک در دکوراسیون اتاق کودک بسیار جذاب و تازه به نظر می رسد.

ترکیب رنگ های قهوه ای و کرم در خرید سیسمونی نوزاد

رنگ های قهوه ای و کرم، رنگ ‌هایی متعادلی هستند و استفاده از این رنگ ها برای سیسمونی نوزاد گزینه مناسبی است. زیرا آلودگی و کثیفی را کمتر آشکار می ‌کنند. شما می توانید با ترکیب کردن رنگ های قهوه ای و کرم در کنار رنگ های دیگری مانند سفید یا زرد، فضایی مدرن، زیبا و شیک خلق کنید.

زرد، رنگی متفاوت برای سیسمونی

زرد از دسته رنگ ‌هایی است که روشنایی اتاق را بیشتر کرده و احساس شادی را پرورش می دهد. حضور کودک در محیطی با رنگ زرد، قدرت تمرکز او را افزایش می دهد. اما اگر به شیوه های نامناسب و بیش از حد به کار رود، می ‌تواند گریه نوزاد را در پی داشته باشد. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که رنگ زرد فراوان تا حدی سبب خستگی چشمه نوزاد می شود. به همین دلیل اگر مایل هستید که از رنگ زرد در سیسمونی نوزاد یا طراحی اتاق استفاده کنید، بهتر است از تن هایی ملایم آن مانند زرد لیمویی بهره بگیرید. از ترکیب کردن رنگ های صورتی و زرد در طراحی دکوراسیون اتاق کودک خودداری کنید. زیرا ترکیب این دو رنگ به شدت خسته کننده هستند.

مرجانی، رنگی خاص و ویژه

صورتی مرجانی که مخلوطی از رنگ های نارنجی و صورتی است، بسیار گرم و انرژی بخش می باشد. انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر به رنگ مرجانی می تواند بسیار خیره کننده باشد و شما می توانید با استفاده از این رنگ یک دکوراسیون پرانرژی و گرما بخش را برای کودک خود فراهم آورید. به عنوان مثال، شما می توانید در طراحی پرده ها و یا کمد های اتاق کودک از رنگ شاد و سرزنده مرجانی استفاده کنید.

ترکیب رنگ بنفش و صورتی یک ترکیب فوق العاده برای خرید سیمونی نوزاد

بسیاری از مادران به دنبال تنوع و تمایز در انتخاب و خرید سیسمونی نوزاد دختر خود هستند. رنگ بنفش معمولا در سیسمونی دخترانه و پسرانه مورد استفاده قرار می گیرد. اما زمانی که در کنار رنگ صورتی قرار می گیرد، همان ویژگی خاص بودن را ارائه می‌ کند که مادران به دنبال آنها هستند. ترکیب این دو رنگ جلوه ا بسیار زیبا دارد و یکی از ترکیبات خاص برای سیسمونی نوزاد دختر می باشد. شما می توانید از ترکیب این دو رنگ برای دیوارهای اتاق نوزاد، رنگ پرده ها، سرویس خواب و سایر وسایل مورد نیاز کودک بهره بگیرید.

جمع بندی در انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر

جمع بندی در انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر

 

لازم است که والدین در انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد و طراحی فضایی که وی در آن حضور دارد، نهایت دقت و توجه را داشته باشند و با استفاده از رنگ های قوی و شاد محیطی آرامش بخش، دلنشین و چشم نواز ایجاد کنند. زیرا اتاق کودک اولین دنیای رنگارنگ و روشنی است که نوزاد در آن زندگی را تجربه کرده و احساسات و شخصیت وی شکل می گیرد. به همین دلیل باید این محیط به اندازه کافی برای وی دوست داشتنی و مناسب باشد. والدین می‌ توانند از طریق انتخاب مناسب و رنگ آمیزی زیبا، دنیای کوچک کودک خود را جذاب و شاداب کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
الان دیگه بچه ها از 5 سالگی تز میدن که اتاقشون چجوری ست باشه، انقدر سخن نگیرید واس سیسمونی، خودش میاد کلا همه چیو عوض میکنه :))) مخصوصا اگر دختر باشه دیگه واویلااااااا
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.